VIP night bij parfumerie Mooi van Marian

 

Zoals mijn vaste lezers misschien nog wel weten liep ik vorig jaar stage bij Parfumerie Mooi van Marian en heb ik toen ook een make up video gemaakt samen met een van de meiden die daar werkt. Nou hebben ze een maand geleden ongeveer contact opgezocht of ik interesse had om foto’s te maken op een VIP avond eind november. Vandaag lees je daar meer over.

De video die ik heb gemaakt is een make up tutorial voor een natuurlijke look, de video kan je nog  bekijken hier onder.

 

Pff.. Ben ik blij dat mijn haar al echt een heel stuk gegroeid is vergeleken met op die video… Maar ga nu over twee weken naar Mooi om foto’s te maken voor de vip avond. Wil jij er bij zijn? Dat kan, kom gezellig langs in winkelcentrum de Hoven te Delft. We maken er samen een leuke avond van met een hoop beauty tips en heerlijke geuren. Het is vrijdag 25 November en begint om 6 uur, tot dan!

Zie ik jou vrijdag 25 november?

Liefs,

Geef een reactie

