Christmass wishlist

218311-hello-december-quote-with-christmas-tree

Het is weer december, de laatste en misschien wel leukste maand van het jaar. Vol mooie dagen en eindigend met cadeautjes, eten en een hoop liefde. Terwijl je cadeautjes winkelt voor andere vind je ook leuke dingen die je zelf graag zou willen ontvangen. Daarom leek het mij leuk om mijn wishlist met jullie te delen.

114312_7

Een heerlijke pyjama

Hunkemoller heeft echt de perfecte zachte pyjama’s voor mij. Ik heb het elke avond koud en slaap het liefst in mijn trui of badjas.. Ja, zo koud heb ik het dus..

1106277

**Ga er niet van uit dat dit een huidige aanbieding is. De foto is al wat ouder.

Een kleedje met voetenzak

Een kleed met een vakje voor je voeten gewoon perfect, geen gedoe meer met omslaan en doen voor mijn voeten ook goed ingepakt zijn.En blokker heeft ze in verschillende kleuren.

img_5527

 

 

Chanel chance eu vive

Ik denk dat ik dit misschien wel de lekkerste geur vind van chanel en ik wil hem dan ook graag toevoegen aan mijn collectie.

 

xboxone-review-update

Xbox one

Ja, maar een ps4 zou ook best leuk zijn. Ik heb denk twee jaar geleden een xbox 360 gekocht en er best wel spijt van. Er zijn namelijk helemaal geen leuke games meer voor. Zo wilde ik namelijk graag F1 en die komt alleen uit op xbox one… De spellen die wel uitkomen voor 360 vind ik helemaal niet leuk…

 

sony-vaio-fit-11a-3

Een kleine laptop

Ik heb nog wel een kleintje voor school, en niet heel lang geleden kocht ik nog een nieuwe waar ik me thuis werk op doe en me artikels op schrijf. Maar volgend jaar wil ik hbo gaan doen en heb ik ook een laptop nodig. Waarschijnlijk heb ik dan wel me laptop vaker nodig dan 1 a 5 keer per jaar… Dus een nieuwe goed werkende kleine laptop zou dan wel erg fijn zijn.

canon-lp-e12-accu

Een nieuwe accu voor mijn camera

Ja, gewoon erbij handig op de momenten dat je nog bezig bent met foto’s maken maar je camera leeg is. Dan kan je gewoon een andere accu pakken en veder gaan.

 

Wat staat er op jou wish list?

Liefs,

 

 

 

*De foto’s in dit artikel zijn niet van mij

Geef een reactie

