Christmass is coming!

IMG_9795[1].JPG

Sinterklaas is weer voorbij en nu wordt het tijd voor het echte feest. Zelf ben ik altijd al vroeg bezig met het bedenken en verzamelen van de kerst cadeautjes. Soms is het moeilijk om echt iets leuks te verzinnen. Vandaag heb ik een lijstje met leuke en misschien soms ook iets minder leuke cadeau ideetjes.

HEREN

Vaak is dit toch wel heel moeilijk als vrouw zijnde, een leuk cadeautje vinden voor een man. Dit kan je vader zijn maar ook je broertje of je vriend. Vandaag een aantal van mijn ideeën voor heren cadeautjes.

kleding

Kleding heb je nooit genoeg, zeker niet als man, vaak hebben ze toch nog een extra zetje in de rug nodig om er mode bewust bij te lopen. Of naja stijlvol want bewust van wat ze dragen zijn ze niet echt… Koop een leuke kersttrui of een nieuwe spijkerbroek maak er iets leuks van en ze zullen zeker verrast zijn.

kerst_sokken_voor_heren_set_van_6_paar

Sokken? Ja, natuurlijk het klinkt simpel,  maar mannen zijn nou eenmaal vaak erg simpel Sokken gaan stuk en zijn altijd handig. Maar weet je wat nog veel leuker is? KERST SOKKEN leuk met een rendier of de kerstman ik wordt er al helemaal blij van.  Niet alleen sokken ook zijn mannen vaak blij met een pyjama of een riem. Zelf denken ze er niet aan om dat soort dingen te halen en dan help jij er even mee.

 

parfum

Elke man wil denk wel lekker ruiken, dus maak deze man dan blij met een heerlijke geur. Rond de feestdagen zijn er genoeg leuke aanbiedingen bij verschillende parfumeries. Mijn persoonlijke tip, neem een cadeaupakketje. Dit bevat een parfum met een deodorant, showergel of bodylotion voor de prijs van alleen een losse geur. Zo hebben ze iets extra’s en bespaar jij geld.

il_340x270-772925509_d7ug

Hobby

Mannen hebben denk ik ook allemaal een hobby, dus dan kan je ze vast wel blij maken met iets voor bij het vissen, kaartjes voor een concert of festival, met een voetbalclub shirt of iets anders wat te maken heeft met hun hobby.

Natuurlijk kan je ook mannen blij maken met een cadeaubon in deze tijd.

 

DAMES

Ook voor de heren is het niet altijd even makkelijk om een leuk en orgineel cadeau te vinden. Wat is nou leuk voor je grote zus, je lieve moeder, oma of je vriendin hopelijk brengt deze lijst je een heel end op de juiste weg.

damesgeurentop10

Hier een leuke top 10 dames geuren.

Parfum

Natuurlijk dit staat boven aan mijn lijstje voor dames cadeautjes, want met parfum bij een vrouw is het ALTIJD goed. Tenminste dat hoop ik dan…

Make-up

Dit is ook voor sommige dames erg leuk om te krijgen, maar er zijn ook dames met een gevoelige huid die een speciaal merk gebruiken dus let daar wel op. Is zo zonde als iemand allergisch is voor haar cadeau.

0000198

Fashioncheque

Ik denk dat deze mode bon wel genoeg beroemdheid heeft en geen uitleg nodig heeft, natuurlijk kan je dit ook aan een man cadeau geven maar voor mij blijft het nog steeds meer een dames cadeau. De bon kan je bij verschillende winkels gebruiken zo gebruik ik hem vaak bij hunkemoller en tegenwoordig neem ik hem ook aan op mijn werk bij C&A. Veder zijn er nog heel veel meer winkels die je kan vinden op de site.

Lingerie

Ben je nu op zoek naar een cadeau voor je familie als ik zus, moeder oma… Dan zal ik deze optie denk wat ongepast vinden maar voor je vriendin is het echt een top cadeau. Spiek wel even stiekem naar de juiste maat als je de kans krijgt en zoek iets op wat bij haar past.

pandora

Sieraden

Een armband, ketting of een nieuw bedeltje voor oma’s armband. Vrouwen zijn dol op bling bling en ook dit behoort dus tot mijn tips.

 

Volgens mij komt het wel goed dit jaar met de cadeautjes, maar vergeet niet. Het gaat om de liefde en het samen zijn. ❤

liefs,

 

 

*Afbeeldingen bij cadeau ideeën zijn niet door mij gemaakt.

Geef een reactie

