100% BACK

img_0707

Pff na 15 weken volle drukte door stage wil ik nu toch echt weer met 100% voor mijn blog gaan. Echte leuke en intressante artikelen schrijven die niet alleen ik maar ook jullie leuk gaan vinden. Er gaan ook weer video’s komen vanaf het nieuwe jaar (hopelijk).

IMG_0807.JPG

Afgelopen vrijdag was mijn laatste stage dag, heb alleen nog een examen beoordeling deze week en dan is mijn stage helemaal afgerond, maar helaas dan ben ik er nog niet ik moet nog hard aan de bak voor mijn examens en bedrijfsplan. Gelukkig kan ik dat iets beter combineren dan met fulltime stage en mijn werk uren er naast.

Liefs,

Geef een reactie

