Bye 2016, Welcome 2017

Het is morgen zover, de laatste dag van het jaar.. De tijd ging weer snel en ik wil vandaag even terug blikken op mijn 2016, zowel mijn persoonlijke ervaringen als de dingen die gebeurt zijn op mijn blog. Ook wil ik met jullie kijken naar wat 2017 gaat brengen.

Terwijl ik dit artikel schrijf luister ik naar de flashback 2016 lijst op spotify, Top groups of 2016. Hopend dat ik mijn favorite groepen voorbij hoor komen. Natuurlijk zat 2016 leuke hits maar ook in 2017 zullen deze super talenten actief blijven. Teminste dat hoop ik dan want een muziek wereld zonder, shawn medes, little mix, Twenty one pilots of welke andere ster dan ook, is gewoon niet compleet. Maar natuurlijk ook 2017 zal nieuwe talenten brengen maar hopelijk blijven mijn grootste helden nog wel even.

IMG_5247-0

Natuurlijk het doneren van mijn haar 9 januari, dat blijft een mooie herinnering. Het voelde zo goed dat ik iemand heb voorzien van een deel van zijn of haar pruik. Iemand die vecht voor zijn of haar leven die met trots een stuk van mijn haar bij zicht draagt. Ik zou het met liefde over doen. Alleen dan wel even iets minder kort dat wel hihi. Dat betekend eerst mijn haar langer laten groeien dus.

IMG_6487

Het afgelopen jaar bracht mij veel verschillende dingen, zo ging ik op vakantie zonder ouders of naja “Volwassenen”. Ik ging samen met mijn nicht een weekje naar London en ik kan niet wachten tot we dat weer eens over gaan doen.

img_8057-1

Ik heb Og3ne mogen ontmoeten en live zien optreden, eerlijk gezegd had ik nooit verwacht dat ik dat ooit zou mee maken en het gaf een geweldig gevoel.

Processed with VSCO with f2 preset

Ook heb ik nog een heerlijke week gehad door met school mee te gaan op een mini cruise naar New castle, een geweldige ervaring hoor zo’n mini cruise. Zo leuk en het smaakt zeker naar meer, meer en meerrr!

img_8846

Ook kijk ik nog terug op een heerlijk weekendje Disney, perfect weer, perfecte tijd en ik heb ook nog met mijn beste vriend Mickey mogen knuffelen, Oh en Donald duck om niet te vergeten!

Helaas bracht het jaar ook minder leuke dingen, vooral afspelend in de laatste paar maanden van het jaar. Helaas heb ik dat voor lief moeten nemen. Enkele dingen er van zijn opgelost en andere helaas niet. Ook had ik een voornemen om mijn vader dit jaar vaker te gaan zien dan in 2015, helaas is het zelf nog minder geworden door alle drukte met school en werk. Maar zeker in 2017 moet het gaan lukken om vaker naar me vader te gaan.

Zelf ben ik vooral benieuwd naar de toekomst, 2017 ga je er voor zorgen dat ik mijn examens haal, ga je er voor zorgen dat ik een nieuwe baan vindt? Ik vind het allemaal maar spannend want dat wordt dit jaar voor mij vooral. Mijn contract verloopt in mei, dus een nieuwe bijbaan zou fijn zijn. Ook ben ik al druk bezig met mijn examens en ben ik ook aardig aan het stressen… ZO VEEL WERK! Blijft de liefde aan mijn zijde of vallen er weer mensen bij mij weg. Ik hoop het niet maar helaas kan ik nog steeds niet de toekomst voorspellen.

Wel kan ik iedereen om me heen bedanken voor 2016, Ja ook jullie mijn lezers wil ik bedanken. Ik heb ondertussen namelijk 83 wordpress volgers, 26 bloglovin volgers en 174 volgers per mail. Jullie zijn de reden waarom ik nog steeds hier netjes mijn artikelen wil blijven schrijven en dankzij jullie heb ik dit jaar weer een nieuwe samenwerking gedaan met een groot merk als libresse. Dit vond ik een grote eer en ben ik nog steeds zeer dankbaar voor.

Wat ik hoop dat 2017 breng voor mijn blog? Ik hoop gewoon dat jullie mijn artikelen interessant blijven vinden, de win acties leuk vinden en we er samen gewoon een top jaar van kunnen gaan maken.

 

HAPPY NEW YEAR alvast teminste,

Liefs,

 

 

Een gedachte over “Bye 2016, Welcome 2017

Geef een reactie

