Thank you santa <3

img_1097

Het leek mij leuk om jullie over mijn kerst te vertellen, ik vier kerst altijd op twee plekken. Namelijk bij mijn vader en bij mijn moeder. Dit jaar was ik eerst bij mijn vader, normaal is het andersom. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen over mijn kerst en natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jou kerst.

img_1071Op eerste kerstdag was ik bij mijn vader, wij doen daar niet echt meer aan cadeautjes maar we spelen bingo waarbij je dan een klein cadeautje mag uitzoeken. We zijn daar met ze achten dus iedereen nam 2 cadeautjes mee van 2 euro. Ik had uiteindelijk drie keer bingo, na het ruilen van cadeautjes heb ik de sneeuwpop van mijn broer gekregen tegen een sleutel hangel met een zaklamp er aan.Zelf had ik het koekje al onder de boom vandaan gepakt en de fles showergel. Vooraf hebben we lekker gegourmet en achteraf als toetje een slagroomsoesjes berg. JUMMIEE

IMG_1083.JPG

Op tweede kerstdag was ik bij mijn moeder, we gingen in de middag lekker naar de bioscoop, Soof2 hardstikke leuke film trouwens. Daarna gingen we lekker eten bij La cubanita JUMMIE, ik hou echt van hun eten. ‘S avonds gingen we lekker op de bank tv kijken en cadeautjess openmaken en na afloop nog monopoly gespeeld.

img_1102

Het was in de avond een beetje donker, maar ik wilde persee mijn nieuwe pyjama aan dus moest ik de foto’s al meteen maken. Ik kreeg van de lieve kerstman een nieuwe muis voor mijn laptop, mijn lievelings geurtje, een nieuwe scrub en lipbutter, de heerlijke rituals winter editie, een nagellakrink/houder, een super zachte pyjama en een cadeaubon voor de mediamarkt. Super blij met mijn leuke cadeautjes en ik geniet echt al elke avond van de pyjama.

img_1108

Super blij met al deze leuke spullen, de rest van de dagen zal ik ook nog een review schrijven over de gekregen artikelen. Zo kan je een review verwachten van de volgende items: The body shop Body scrub, HP Wireless mouse, Etos nagellakhouder.

Hopelijk hebben al mijn lezers ook een superfijne kerst gehad! Natuurlijk wens in jullie ook nog een prachtig 2017 tegemoet!

Wat is het leukste cadeau wat jij deze kerst kreeg?

Liefs,

Geef een reactie

