Review ~HP Wireless mouse Z4000

img_1128

Van mijn kerstman kreeg ik dit jaar een nieuw muis zoals jullie konden lezen in het vorige artikel. Mijn vorige was er een met een oprolbaar snoertje wat niet meer bleef hangen. Dus ik had een heel kort snoertje steeds en dat was niet fijn. Nu heb ik een niet de HP wireless mouse Z4000

img_1110

img_1111Voor het eerst ga ik aan de slag met een draadloze muis, instructie die ik mee kreeg van de kerstman: Heel makkelijk te installeren usb er in en hij doet het. Geen speciaal programma om te installeren dus en je kan meteen aan de slag. Dus ik alles uitpakken, super veel boekjes in natuurlijk super veel talen.

img_1112

Na even zoeken de installatie gevonden, inderdaad heel simpel, usb in usb poort, muis aan en hij doet het.

img_1113img_1114

Ook stond er bij hoe ik hem kan openen, erg handig als de batterijen een keer op zijn. En ik vond er ook een opberg plekje voor het usb dingetje. Handig als je de muis mee neemt? haha. Het zal vast een handige verklaring hebben maar ik zie hem nog niet want ik zou hem denk in me laptop laten zitten.

img_1126

De muis heeft een mooi strak design en is zwart met zilver, het zilver sluit mooi aan mijn mijn zilvere laptop. De muis ligt lekker ontspannen in de hand en is fijn in gebruik. Ook is de erg snel.

img_1127

Ik moet alleen niet vergeten ook mijn muis uit te zetten na het afsluiten van mijn laptop. Anders vliegen de batterijen er bij mij door heen hahaha. Oh en het is ook even wennen om hem aan te zetten, zo had ik al even een momentje van “Is die nu al stuk!?” Oeps.. Eerst aanzetten misschien?

Overal ben ik erg tevreden over het gebruik van de muis, heel simpel en fijn in gebruik. De prijs ligt rond de 30 euro, de exacte prijs weet ik niet het blijft natuurlijk wel een cadeautje. 😉

 

Liefs,

Een gedachte over “Review ~HP Wireless mouse Z4000

Geef een reactie

