Review ~ etos nagellak houder

img_1115

Ik had het al wel eens voorbij zien komen maar nog niet ontdekt waar ik het kon vinden, toen ik hem in de aanbieding zag bij de etos vond ik het wel leuk om voor me zelf onder de boom te leggen.

img_1117

Ik heb me namelijk altijd al afgevraagd of het nou echt zo handig is als dat het lijkt.

img_1119

Het is simpel, doe de ring om je vinger, stop er een potje nagellak in en lakken maar! Ja ik heb ook eerst even getest nog voor ik hem kocht, passen echt alle nagellak potjes er in. JA, grote, gronde, brede dunne, het gaat allemaal zonder dat het er uit valt.

img_1121

Lakken maaar!! Het is wel even wennen normaal staat het potje op een andere plek maar het is best fijn in gebruik.

img_1122

Zoals je kan zien blijft hij goed zitten dus hoef je niet bang te zijn dat die er uit valt, wel moet je dit natuurlijk niet proberen te doen zonder de dop..

Of ik hem nou echt vaak ga gebruiken weet ik nog niet zo goed, ik lak meestal me nagels aan mijn bureau, daar kan ik hem gewoon neerzetten. Maar misschien in de zomer in de tuin kan het heel handig zijn.

 

Liefs,

Geef een reactie

