Review ~ The body shop Frosted Berries scrub & lip balm

img_1123

In Brussel ontdekte ik de kerstgeur van the body shop en kocht ik de showergel, de kerstman heeft dit ook vernomen want de bracht mij de scrub en lipbutter onder de boom. Het was een superleuk rond pakketje en ik was zo benieuwd wat er in zat. 

img_1124

De lipbutter is heel zacht en geeft geen rode kleur af op de lippen, het is dus echt een verzorging en geen make up. Hij ruikt lekker naar de Frosted berries en smaakt er ook een beetje naar.

img_1125

De scrub was een heerlijke verrassing onder de douche, het was een hele lekkere zoete verleiding. Het leuke vond ik dat de scrub een beetje gelei achtig is, het is net een soort stroop dat je onder je lichaam heen masseert. Natuurlijk ben ik altijd erg tevreden over de scrubs van the body shop. De geur is heerlijk zoetig maar ook wel fris, ik kan niet wachten tot ik weer kan gaan douche.

 

Liefs,

Geef een reactie

