Lancering Supercharge station

img_1405

Afgelopen woensdag, 11 januari 2017 werd op de Horecava Beurs de eerste gezonden vending machine gelanceerd. Dit werd gedaan door gezondheidsgoeroe Vivian Reijs en ik mocht hier bij aanwezig zijn. Ik heb persoonlijk wel eens reclames gezien van naturalicious, maar het verhaal achter de drankjes wist ik tot nu nog niet. Natuurlijk ik wist dat het een fruit drankje was, maar ik ben nu helemaal impressed door de speciale productie en de heerlijke smaak van de drankjes.

IMG_1380.JPGDe ‘Supercharge Station’ is een samenwerking tussen twee Nederlandse bedrijven, naturalicious en MAAS. Samen willen ze zorgen voor een gezond Nederland, iets waar Vivian ook voor staat. Door het plaatsen van deze supercharge stations op scholen en universiteiten willen ze zorgen voor een gezonde generatie. Ook zouden ze graag samenwerkingen willen met ziekenhuizen. Zo gaf Vivian het voorbeeld, wanneer je even niet thuis bent en trek heb in iets gezonds is het vaak niet te vinden. Zelfs een appel valt niet te halen op een school of universiteit. Persoonlijk herken ik dit zeker, wanneer je even trek hebt in iets lekkers en je bent op school haal je eerder een sneaker of een mars. Want een appel of een fruit sapje vind je niet.

img_1365

Even over de drankjes zelf, je kan het namelijk niet alleen via zo’n automaat halen, als jij naar de albert hein gaat vind je het ook in het schrap. Zelf heb ik een flesje ‘Drunk in love’ geprobeerd dit bevat watermeloen, ananas & limoen. Nu denk je vast, ja leuk hoor maar dat is toch een gewoon sapje? Nee, dat is het dus niet door de speciale productie behouden de sapjes de vitamines en mineralen, maar ook zijn er geen onnodige toevoegingen. Sterker nog er zijn geen toevoegingen, de ingrediënten zijn letterlijk: Watermeloen, ananas & limoen. Puur fruit dus en door de high processing langer vers, dus makkelijk voor op vakantie en dat maakt het ook mogelijk om de sapjes in een sap automaat te stoppen.

img_1362

Het leuke aan de supercharge station is dat het niet simpel een sapje uit een automaat is, het brengt een soort attractie met zich mee, je ziet namelijk precies hoe je sapje vanuit de stelling in de automaat in een soort hand van de automaat te recht komt en dan in het vak om je sapje te pakken.

Naturalicious heeft vier soorten smaken sapjes, dit zijn twee groente sapjes en twee fruit sapjes.

Power plant

Appel, spinazie, boerenkool, venkel, komkommer, limoen, koriander.

Coco beach

Kokoswater, mango, passievrucht

Drunk in love

Watermeloen, Ananas, Limoen

The force

Appel, biet, wortel, bosbessen, komkommer, acerola, citroen, gember.

img_1384

Naturalicious geeft ook aan niet alleen in Nederland bezig te zijn met de sapjes, dus ik zie een toekomst met heerlijke fruit en groente sapjes op de hele wereld. Ook geven ze aan bezig te zijn met gezonde snacks. Ze willen een gezond alternatief zetten tegenover de frisdrank automaten en snacks.Door de innovatie maken ze dit dan ook beschikbaar voor iedereen.

Zelf kan ik niet wachten tot ik de automaten op mijn school ga treffen! Het spreekt mij namelijk zeer aan. Het sapje was precies goed niet te zoet maar wel een goede smaak sensatie.

 

Natuurlijk is dit niet het enigste van ik op de beurs gezien heb, daarom volgt er vrijdag nog een artikel met een samenvatting met wat andere leuke dingen die mijn aandacht hebben getrokken. Maat naturalicious heeft toch wel mij het meeste geïnteresseerd.

Ben jij al bekend met de sapjes?

Liefs,

 

Geef een reactie

