Nieuw upload schema

IMG_0743.JPG

Goedemiddag allemaal,

Vanmorgen had ik weer een moment dat er een artikel werd gepubliceerd die ik voor vandaag had ingepland. Helaas was dit artikel nog niet af en merk ik steeds vaker dat ik minder inspiratie heb en minder tijd om te schrijven. Daarom een nieuw upload schema, momenteel doe ik elke maandag en vrijdag een artikel schrijven. Hier komt dus verandering in. Voortaan vind je elke zaterdag om 8.00u een artikel. Na mijn examens zal ik gaan kijken of het me lukt om vaker te uploaden.

Liefs,

4 gedachtes over “Nieuw upload schema

Geef een reactie

