Hoe verras je jou valentijn❤️

Het is bijna valentijn en het is soms best lastig om iets te verzinnen, daarom help ik jullie graag op weg! Ik moet eerlijk zeggen, ik vind het uiteindelijk ook hiel moeilijk om iets uit te zoeken wat mijn vriend ook echt leuk zou vinden. Natuurlijk weet ik wel wat ik zelf graag zou willen krijgen dus heb ik vandaag een artikel wat jou als man of als vrouw kan helpen.

Als jullie al een langere tijd samen zijn hebben jullie vast wel een leuke foto, met een leuke foto kan je leuke dingen doen.

stelletje-op-hout1
Een foto op hout

Dit is voor man en vrouw leuk om te krijgen, het is stoer en robust maar heeft iets leuks namelijk een foto van jullie samen. Speciaal voor jullie ging ik even op zoek naar een leuke actie, bij albelli.nl krijg je 20% korting als je voor 31 januari 2017 besteld met de kortingscode: F20HOUT

Fotolijstje

Ook kan je er voor kiezen om een fotolijstje te kopen met een leuke foto er in van jullie samen. Misschien vind je het wat simpel, daarom bedacht ik wat als je nou je foto lijstje pimpt. Ik denk dat iedereen wel een action of een so low winkel in de buurt kan vinden. Of een andere winkel met leuke knutsel spulletjes. Beetje lijm, glitter iets van vilt ik denk dat je er wel wat moois van kan maken. Maak een hartje of een mooi versiersel met lijm op de rand van de lijst, beetje glitter er over heen. Goed laten drogen en voila je eigen gemaakte foto lijstje vol liefde. Kleine tip, voor je aan de slag gaat haal even het glas etc. er uit. Zodat je alleen het lijstje besmeurd met lijm.

“Things I like about you” jar

Nog eentje voor de creatieve onder ons, misschien herken je het wel. Een lege pot even schoonmaken misschien er nog iets leuks op schrijven ene vervolgens vullen vol briefjes. Op elk briefje kan je iets leuks schrijven. Bijvoorbeeld jullie eerste date, leuke herinneringen of dingen die zo leuk zijn aan hem/haar zoals “wanneer je lacht” of “Je liefde voor dieren”. Wedden dat je zo iemand kan laten stralen! Ook leuk voor je beste vriendin trouwens!!

Chocolade of snoep

Klinkt denk ik al een beetje voor zich, want ja je wordt er mee dood gegooid in alle winkels, lolly’s chocolade alles is rood of roze en zegt “ik hou van jou”.

Sieraden

Je zal het niet zo snel denken maar ook jongens/mannen vinden het leuk om een sieraad te krijgen. Een nieuw horloge, een armband, ring of misschien ketting, let er wel even op of je vriend dit leuk zou vinden dit verschilt soms wel eens. Meiden maak je denk altijd wel blij met een lieve ketting met een hartje of een ring. Lucardi heeft altijd een leuke collectie voor een leuke prijs dus als je nog wat zoekt kijk daar anders even. 😉

Natuurlijk zijn er ook nog kleine dingen die heel leuk zijn om te krijgen, zo is het al super romantisch als je liefde met een rode roos voor je deur staat. Nee het hoeft niet meteen een hele bos te zijn, gewoon een roos dat zegt al genoeg. Of als verrassing toch wel langskomen terwijl je eigenlijk geen tijd had, wedden dat je liefde er blij mee is.

1280_1024_ff_gras

Ik wens jullie een fijne valentijn, single of in relatie who cares. Uiteindelijk moet je elkaar heel het jaar door laten blijken dat je van elkaar houd toch? Niet alleen op die ene dag in het jaar. En als je single bent, de wereld vergaat niet hoor jij kan lekker onbeperkt chocolade eten en je hoeft niks te delen! I thinks that’s even better…

pssst..  Volgende week hopelijk een DIY artikel voor jullie!
Liefs,

 

 

 

 

 

 

Afbeeldingen uit dit artikel komen van internet, ze zijn niet door mij gemaakt.

Geef een reactie

