DIY ~ ‘Things I like about you’ Jar

IMG_1560.JPG

Vandaag heb ik zoals beloofd een DIY, ook geheel in het thema Valentijnsdag. Vorige week maakte ik een lijstje met leuke dingen die je voor valentijn kan geven. Daarop stond de ‘Things I like about you’ Jar. Vandaag laat ik jullie zien hoe ik die heb gemaakt voor mijn valentijn. Ook geef ik jullie nog een hele leuke tip als valentijn cadeau.

img_1529

Ik ging eens op zoek en ik vond een aantal leuke spullen om er zelf ook eentje te maken. Zo vond ik bij xenos, voor € 0.99  een klein potje, natuurlijk kan je ook voor een grotere kiezen.

Bij de winkel so low kocht een katoen draad ook voor € 0.99 en veder heb je nog een knoop nodig en een stukje vilt of papier, zelf koos ik voor roze/wit papier.

Even op een rijtje wat je nodig hebt:

  • Potje (xenos € 0.99)
  • Touw (So Low € 0.99)
  • pen/stift/potlood
  • schraar
  • wit/rood/roze papier
  • knoopje

img_1545

Allereerst neem je een stuk touw, ik nam ongeveer ander halve meter. Hierbij kan het handig zijn om een naald te gebruiken. Dan kan je de knoop er makkelijker doorheen halen. Deze moet halverwege komen te zitten.

img_1546img_1547

Dit is de voorkant voor je pot, ik wikkelde eerst de rechterkant onderlangs de knoop om de pot heen. Daarna de linkerkant bovenlangs om de pot heen. Dan kan je aan de achterkant vastknopen. img_1550

Zelf heb ik het niet gedaan maar het is denk ik mooier om op de achterkant de uiteindes even onder de draadjes door te halen en dan vast te knopen. Dan heb je het netjes weggewerkt.Zorg dat de knoop netjes en strak aansluit anders kan het touw afzakken.

img_1554

Hierna knip je strookjes en kan je allemaal lieve dingen schrijven, natuurlijk hoeven het niet alleen maar dingen te zijn die je leuk vind aan die gene. Het kunnen ook dingen zijn die je leuk vind om samen te doen. Zoals knuffelen of een uitje dat jullie regelmatig hebben. Of een grappig moment dat je samen deelt.

img_1535

Ook moet je nog even een klein hartje tekenen en uitknippen, omdat het papier wat aan de dunne kant was heb ik meerdere lagen op elkaar geplakt. Uiteindelijk eindigde ik met een roze voor en achterzijde van het hart. Dit doe je dan tussen het touwtje met knoop.

IMG_1560.JPG

Hopelijk vonden jullie het een leuke DIY, je kan er altijd nog een leuke draai aan geven door het hartje niet van papier maar van vilt te maken.

 

FOTO OP KARTON ❤

img_1526

Ook heb ik nog een toevoeging aan de lijst met leuke dingen. Zo kan je bij Fotofabriek hele leuke dingen bestellen met je eigen foto er op. Zo mocht ik van hun een foto op karton hart (20x17cm) bestellen.

img_1495

img_1498

img_1506

Ik had hem dinsdag avond besteld, woensdag is hij meteen gemaakt en verzonden. Donderdag had ik hem zelf al binnen, super snelle foto service. Het was heel netjes in een doos verpakt met een plasticzakje en goede bescherming. Het leuke aan het hart vind ik de twee ophang systemen, ik koos voor een plak strip, maar je kan ook een zwevend ontwerp bestellen.

IMG_1504.JPG

Wil jij ook zo’n mooi hart bestellen? Dat kan al vanaf € 4.99 als je hier klikt! Momenteel kan je dit hart met 20% valentijn korting bestellen. Niet alleen het foto op karton hart is met 20% maar nog een hoop andere leuke dingen kan je er bestellen!

 

Liefs,

Geef een reactie

