review~ hama star 61 statief

img_1510

Op de website van media markt vond ik een statief voor 25 euro, na het lezen van wat reviews vond ik dat ik dat wel kon proberen. Ik wil namelijk al een langere tijd een statief, in eerste instantie voor het opnemen van video’s. Ondertussen neem ik geen video’s meer op maar had ik meer dingen waarbij ik dacht. Goh had ik maar een statief, zoals bij het maken van een DIY artikel of een outfit artikel. Dit was vrij moeilijk voor mij om te doen en zag je dan ook weinig op mijn blog. Nu komt daar natuurlijk verandering in, maar eerst geef ik even een leuke review over dit artikel.

img_1511

De statief werd geleverd in een doos en bevat ook een opberg tas. Super handig voor op vakantie of om mee te nemen op een dagje uit. Hij past er precies in en is gewoon simpel. Het koord is verstelbaar om mee te dragen.

img_1513

Hij heeft een beetje een aparte kleur wat ik wel erg leuk vind. Er zitten twee waterpas systemen op, persoonlijk vind ik dit heel erg fijn. Ik wil namelijk wel dat mijn camera helemaal perfect staat voor ik een foto maak.

img_1517

Wel jammer dat er geen uitleg boekje bij zat, ik begon super blij met verstellen maar pas na het opzoeken van een instructie video ondekte ik hoe ik hem hoger zitten (Niet de drie poten maar het middenstuk). En hoe ik het kantelen vast kon zetten… Ook dat ik het koppelstuk los kon maken wist ik niet. Oeps, is wel te zien dat ik geen expert ben. Maar na de instructie video was ik weer vol lof over de statief, eerder wilde ik hem meteen terug gaan sturen omdat ik het 10 keer niets vond.. Genoeg over maar misschien wat stomme actie. Buiten het feit dat ik niet zo handig bezig was, is het een hele fijne statief die stevig aanvoelt.

Natuurlijk is hij verstelbaar op verschillende hoogtes, voor het beeld gebruikte ik even mijn oude camera op het te laten zien.

Even wat plus en min punten op een rijtje:

  • + Makkelijk verstelbaar
  • + Goedkoop
  • + Stevig
  • + Goede hoogte
  • + Waterpas
  • + Licht gewicht
  • + Makkelijk vervoerbaar
  • – Geen handleiding
  • – Goedkoop ogend
  • – Snel beschadigdkleurtje

Liefs,

2 gedachtes over “review~ hama star 61 statief

Geef een reactie

