Review ~ Hero b’tween

IMG_1609

Wauw wat ik nu toch heb ontdekt, ik vond het op de huishoudbeurs en ik ben er dol op. Eerder kocht ik al de granen repen met yoghurt van de ah. Nu heb ik de hero b’tween granen repen ontdekt. Ze verkopen ze in verschillende smaken maar ik koos voor de melkchocolade.

Op de huishoudbeurs kocht ik er twee doosjes voor 2 euro. Ook hebben ze nog andere smaken namelijk melk chocolade & kokos, pinda & pindakaas en hazelnoot. Omdat ik niet van koko’s en pinda’s hou koos ik voor de melk chocolade. Er 6 in een doosje en het heeft een lekkere smaak.

IMG_1613

De granen zijn fijn en geven een heerlijke smaak. In combinatie met de chocolade. Je koopt ze in de winkel voor 1.30 per door ongeveer. Momenteel zijn ze bij de kruidvat ook voor 1 euro per doosje.

IMG_1615

De repen hebben een mooie structuur en bevatten 112 kcal per reep. Een prima vullende snack voor als je bezig bent met afvallen maar je soms toch ook even een lekkere snack verdient.

Liefs,

Geef een reactie

