My weight battle #2

img_1562

Een maand geleden liet ik jullie weten over het begin van mijn battle, hoe de eerste maand ging en hoe ik mijn doel probeer te bereiken. Helaas was de tweede maand een tegenvaller. Ik kreeg een terugval in mijn oude patroon.

Een van mijn grote fouten, ik dat als ik gesport of extra bewogen heb, ik het er vaak weer aan eet door te snoepen. Hele slechte fout want zo verlies je het nooit… Ook merk ik dat ik over het algemeen weer meer ben gaan eten. Voornamelijk de afgelopen twee weken. Als ik mezelf probeerde te corrigeren en weer wilde afbouwen stond er elke keer weer een verleiding voor mijn neus. Natuurlijk is het niet verboden af en toe iets lekker te nemen, maar elke dag is niet goed. Gelukkig zijn de laatste twee dagen wel weer goed gegaan, ook ben ik gisteren nog even wezen fietsen.

Gelukkig merk ik wel vooruit gang in mijn conditie met het fietsen naar werk. Hopelijk als het wat lekkerder weer wordt een keertje de tijd nemen om een groot stuk te gaan fietsen. Of misschien zelf om weer een keer te gaan hardlopen.


Ook deed ik sinds twee weken samen met mijn vriend een challange. Deze traint de buikspieren. Door het samen met mijn vriend te doen herinneren we elkaar er aan om het te doen. Dit zorgt er ook voor dat je langer volhoud. Helaas kreeg ik het een dag niet voor elkaar en ben ik na 8 á 9 dagen gestopt. Helaas lukt het me ook niet meer om mezelf weer opnieuw te motiveren.

Nu vandaag op 1 april weeg ik 83,8 kilo dit was een maand geleden 83 kilo, helaas is het weer terug gekomen.. Ik ga er dan ook van uit dat ik mijn doel niet ga halen. Ik wil ten alle tijden naar de 75 kilo, maar mijn eerste doel was om voor pasen onder de 80 kilo proberen te komen. Dit zal dus niet helemaal haalbaar zijn maar ik wil dan toch wel 81.5 kilo wegen. Vanaf vandaag ga ik er weer keihard voor vechten om mijn doel te bereiken.💪

Heb jij nog tips om mij te motiveren of dingen die erg goed werken?

liefs,

 

2 gedachtes over “My weight battle #2

Geef een reactie

