Opgemaakt januari/februari/maart

IMG_2042

Het staat al een tijdje te wachten om te worden gefotografeerd. Helaas kwam het er niet van. Het combineren van twee baantjes, school een vriendje en je blog valt toch zwaar tegen. Want je wil soms ook nog een momentje voor je zelf… Hierdoor viel dus mijn blog regelmatig weg als prioriteit. Ik wil u wel weer gaan proberen om artikels te schrijven. Maar eerst zal ik mijn bedrijfsplan moeten gaan aanpassen. Dus wanneer die is ingeleverd zal ik ook weer meer tijd hebben voor mijn blog. Dan valt namelijk school uit me planning en na dit weekend heb ik ook weer een baantje minder. Hopelijk gaat alles vanaf juni dan weer helemaal zoals het de bedoeling is. Nu gaan wij eens even kijken naar wat ik opgemaakt heb de afgelopen maanden.

IMG_2041

Allereerst maakte ik begin januari de frosted berries showergel en scrub van The body shop op. De zeep had ik gekocht op een kerstmarkt en de scrub had ik gekregen met kerst. Ik vond ze allebei heel fijn en lekker. De geur vond ik ook erg lekker voor de winter.

Na deze ben ik begonnen aan mijn rozen geur showergel van the body shop, ook deze is op ondertussen.. maar volgensmij is de lege fles toch per ongeluk in de prullenbak terecht gekomen… De geur is echt heel lekker en vrouwelijk, ik heb hier dan ook al meerdere flessen van verbruikt.

IMG_2043

Ook maakte ik deze tonic van nivea op, hier heb ik al 12 jarig meisje een hele voorraad van gekregen van mijn moeder. Zo kon ik elke dag mijn huid reinigen. Dit heb ik toen een tijdje gedaan en een half jaar geleden ben ik het weer gaan gebruiken. Ik deed het eerst af en toe nog, nu gebruik ik het weer regelmatig om mijn huid te reinigingen. Mijn voorraad van deze tonic is er door heen. Momenteel gebruik ik een nieuwe tonic van Nivea. Deze is denk ik zelf niet eens meer te koop. Maar toch vind ik Nivea altijd het fijnste met producten.

Liefs,

Geplaatst in: blog

Geef een reactie

