My weight battle #3

Het gaat slecht. Dat is zelf misschien zacht uitgedrukt. Ik heb me weer een totaal verloren en ik geloof dat ik zelf weer opnieuw kan beginnen. Dit maakt me ellendig en boos. Mijn doel om voor Pasen een bepaald gewicht te behalen is gefaald. Zelf nu na Pasen heb ik het niet gehaald. Sterker nog ik ben zwaarder… 

Zoals jullie in elk artikel wel terug kunnen lezen was mijn start gewicht 85 kilo, gelukkig ben ik hier nog niet over heen. Maar toch heb ik soms het gevoel dat alles wat ik doe niet werkt. Waarschijnlijk omdat ik onregelmatig eet. Ontbijten doe ik als ik wakker wordt, avond eten voor mijn werk en anders rond 6 uur. Maar als ik om 5 uur moet werken eet ik mijn avond eten al om half 4. Na half 8 eet ik niks meer en toch ben ik weer terug op de 83.5 kilo. Dit was op 26 april, KUT vind ik het. 

Op 4 mei ben ik 83,4 kg, ik merk wel dat ik stabiel ben rond dit gewicht. Mijn nieuwe doel is om onder dit gewicht te blijven en mogelijk er onder te komen voor mijn verjaardag 7 juni.
Liefs,

Geef een reactie

