Moederdag

Ik weet het normaal schrijf ik alleen op zaterdag. Maar als ik dit artikel zaterdag pas publiceer dan heb je er niet zo heel veel meer aan. Daarom even een artikel op maandag, lekker aan het begin van de week zodat je nog een hele week de tijd hebt om een leuk moederdag cadeautje voor je lieve moeder te regelen.

Zelf heb ik al iets leuks bedacht, mijn moeder krijgt een lekker geurtje, samen met mijn vriend ga ik dat 7 mei even regelen. Ook natuurlijk iets leuks voor zijn moeder. Dus ja, op het moment dat jullie dit lezen heb ik het gisteren gehaald.

Nou nu mijn leuke ideeën even met jullie delen dan kunnen jullie ook jullie moeder verrassen.

IMG-20120513-02130.jpg

Ontbijt op bed

Dit kan elke moeder waarderen, liefde gaat door de maag toch? 😉 Zorg voor verse croissantjes of yogurt en lekker vers fruit. Zet er een lief kaartje bij en natuurlijk koffie/thee en verse jus d’orange.

Zelfgemaakte kaart

Dingen die je zelf maakt kunnen ouders altijd waarderen, maakt een tekening en voor de creatievere onder ons maakt een mooie kaart. Dit komt altijd goed over en je moeder zal het waarderen.

Dagje uit

Verras je moeder met een leuk dagje, ga samen naar het strand of naar de stad lekker lunchen of neem haar mee uiteten en ga naar een musical of iets anders leuks. Dagje dierentuin of spa laat even je moeder genieten en besteed de dag samen met haar.

img_0825

Parfum

Ik koop voor mijn moeder een geur die ze heel erg lekker vind. Ik heb de nieuwe DKNY geur ontdekt vorige maand en ik weet dat mijn moeder die heerlijk gaat vinden. Ik denk dat elk kind wel weet wat voor geuren hun moeder op de plank heeft staan, zorg dat je een beetje inschat wat ze veel draagt en koop er een voor haar. Of een cadeaubon als je het echt niet weet.

Ook heb ik een hele leuke website ontdekt met snelle levering en hele leuke persoonlijke cadeautjes! Yoursurprise.nl

Zeker een aanrader om even te bekijken! 😉
Succes, verwen je moeder goed. Dat doet zij namelijk al jaren voor jou.;)

Liefs,

Geef een reactie

