Happy new hair

Afgelopen vrijdag (jaa toen het zulk heerlijk strand qeer was) zat ik de hele middag bij de kapper.. Ik ging namelijk mijn haar laten verven. Eerder heb ik een spoeling gehad maar dit keer ging ik voor totaal iets anders. Mijn zus mocht haar gang gaan.

Vooraf


Ik vergat een vooraf foto te maken dus heb even een leuke foto uitgezond
Achteraf


Dit was het resultaat achteraf, ben er super blij mee al is het wel nog even wennen dat blond. Ook kreeg ik positieve reacties op mijn werk.

Liefs,

Geef een reactie

