Sneltrein & Diploma behaald

Misschien heb je het al opgemerkt, mijn laatste bericht van 7 juni, mijn verjaardag. Daarna ging namelijk alles in een sneltrein. Een paar dagen voor mijn verjaardag kreeg ik te horen dat het definitief was, mijn moeder ging weg bij mijn stiefvader waar we al 13 jaar woonden. Ik wil er veder niet al te diep op in gaan maar, we zouden er blijven wonen tot we een nieuw huisje hadden. Helaas toen ik op vakantie was bleek dit niet mogelijk en is mijn moeder ingetrokken bij haar tante. Na mijn vakantie bleef ik nog een week bij mijn vriend slapen. Daarna ben ik ook bij mijn moeder gaan slapen, in de weekenden slaap ik wel bij mijn vriend.

Ondertussen zijn we bijna 2 maanden veder, ik begon het bloggen echt te missen. Alleen is het niet heel makkelijk om artikels te schrijven dus ben ik nog even aan het kijken hoe ik het ga aanpakken. Want ik wil wel echt veel artikels schrijven en ook af en toe video’s maken.

Ook heb ik definitief een beslissing genomen om dit jaar geen hbo te doen, ik heb er voor gekozen om 24 uur per week te werken bij de Hornbach. Hier werk ik al sinds begin april voor 16 uur per week, gelukkig was het mogelijk om meer te gaan werken.

Zo dus dat was even mijn verhaal, dat ik met jullie wilde delen. Ook heb ik mijn MBO diploma mogen ontvangen, daarvan wilde ik nog wat foto’s met jullie delen. Heel leuk ik kwam daar aan met mijn moeder en vriend. Ik wist dat mijn vader en waarschijnlijk ook mijn broer er zou zijn. Maar ook mijn opa en oma stonden er ineens. Dat was echt super lief en leuk en ik heb dus ook wat foto’s om te delen.

IMG_2042

Even een paar handtekeningen en dan heb ik hem toch echt. MBO niveau 4 filiaalmanager. En de meest belangrijke mensen in mijn leven die er bij waren.

IMG_2057

Even een foto samen met mijn lieve moeder. ❤

IMG_2063

En natuurlijk ook een foto met mijn vriend, die trouwens echt mijn rots in de branding is momenteel. Daar ben ik hem dan ook echt super dankbaar voor.

IMG_2065

Ook mijn lieve opa en oma waren er, super lief want normaal doen mijn opa en oma dit soort dingen niet.

IMG_2072

Ook nog even op de foto met mijn vader, mijn broer wil nooit op foto’s dus die staat er niet op.

 

Wat kan je nog van mijn verwachten, nou ik wil straks als ik een nieuwe kamer heb een leuke roomtour te maken. Ook komt er nog een boyfriend tag video in de toekomst en nog meer leuke artikels en misschien nog video’s.

 

Liefs,

 

 

Geplaatst in: blog

2 gedachtes over “Sneltrein & Diploma behaald

Geef een reactie

