Vakantie

Ik ben een weekje met mijn vriend weggeweest, omdat ik zelf niet echt had gespaard voor een vakantie hebben we lekker een vakantie in Nederland gehad. We begonnen met de Efteling, daar was Mid summer festival. Dit was heel leuk om een keer mee te maken. We zaten erg dichtbij het park in een hotel en de volgende dag reden we naar Drenthe. Het was vaderdag en mijn schoonouders hadden gevraagd of we langs konden komen. Daar bleven we een nachtje slapen en we zijn toen op maandag vertrokken naar Valkenburg, hier bleven we tot vrijdag. We hebben er heerlijk genoten van elkaar en van Valkenburg en de omgeving. Een heerlijke vakantie en het beviel me beter dan ik had verwacht, zo samen met mijn vriend.

In dierentuin Gaiazoo heb ik echt super leuke foto’s gemaakt. We hebben een fijne vakantie gehad samen.

Liefs,

Geplaatst in: blog

Een gedachte over “Vakantie

Geef een reactie

